יום רביעי, 24 באוגוסט 2022

כל מה שצריך לדעת כדי לעשות טוב בחיים האישיים

יש כמה החלטות שאותן ניתן לקבל מאוד מוקדם בחיים על מנת לעשות טוב עבור אנשים אחרים. אחת ההחלטות הכי נפוצות היא כמובן להתנדב. אפשר להחליט להתנדב פחות או יותר בכל גיל, להצטרף לעמותה בבית הספר ולהמשיך משם גם לפעולות שונות שעוזרות לעשות טוב גם בצבא, באקדמיה או בעבודה. בכל אחד מהשלבים האלה, הדגש הוא על ההחלטה לעשות טוב ואז על החיפוש אחר המקור שמאפשר להביא אותה לידי ביטוי על הצד הטוב ביותר.

עוד משהו שצריך לדעת לגבי הניסיון לעשות טוב הוא שיש הבדל בין הנמענים של המעשה עצמו. אמנם כל מעשה טוב הוא מבורך, אבל בכל זאת צריך להחליט באיזה אוכלוסיה מוחלשת מתמקדים: האם מעדיפים לעשות טוב לצעירים ובני נוער, או מחפשים מסלול שבו אפשר לעשות טוב דווקא למבוגרים וקשישים שחיים לבד?


 

איך לעשות טוב גם בעבודה?

החדשות הטובות הן שהניסיון לעשות טוב כבר חורג הרבה מעבר למה שקורה אצל כל אחד ואחת מאיתנו בחיים האישיים. בעידן שבו החיים האישיים מתערבבים בחיים המקצועיים, אין פלא שאנחנו תמיד מחפשים לעשות טוב גם בעבודה.

הדרך לעשות טוב בעבודה מתחילה במעורבות של המעסיק. המטרה בשלב הזה היא לבדוק כיצד ניתן לעשות טוב בשם הארגון, כמו גם איך לגייס עוד אנשים שמעוניינים באותו מהלך ומאמינים באותה מטרה. אם מבינים כיצד לעשות טוב תוך כדי המעורבות של המעסיק, מגדילים גם את הסיכוי להתמדה.

לבסוף, ניתן לשלב מעשים טובים עם המשימות היום יומיות ובלי שזה יפגע בתפוקה או כמובן בביצועים. את ההחלטה הזו נרצה לקבל לפי שיקולים כמו זמן פנוי שיש לנו, רקע אישי, העדפות וכן הלאה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מחלקת בצק

חושפים את מחלקת הבצק: יצירת פלאים קולינריים מבוא למחלקת הבצק מחלקת הבצק, השוכנת בלב כל מאפייה ומטבח, עומדת כעדות לכוח השינוי של הקמח, המ...