יום שלישי, 18 בינואר 2022

האם כל טעות של עורך דין יכולה להיחשב רשלנות עורך דין?

 רשלנות עורך דין עורך דין מתבטאת בסטייה מרמת הזהירות והמקצועיות המקובלת בתחום ובענף. עם זאת, לא כל עורך דין שטועה מקצועית גם חושף את עצמו לתביעות של רשלנות. יתרה על כך, התפקיד של בית המשפט שאליו מגישים תביעות בגין רשלנות עורך דין הוא בדיוק זה: לבחון האם הסטייה מרמת הזהירות והמקצועיות הסבירה הייתה עבירה אתית, מה מקובל בתחום ובענף, מה הסיכוי להתרחשות של אירועים כאלה, איך זה השפיע על הניזוק וכן הלאה.

המסקנה מהאמור לעיל היא שצריך לבחון כל מקרה לגופו אם חווים רשלנות עורך דין. במקרים של רשלנות מקצועית מכל סוג, הפתרון יהיה להתייעץ עם עורך דין שמכיר את התחום ובקיא בו. אך בנסיבות רגישות שבהן כבר עוברים לכאורה רשלנות מצד עורך דין, פניה נוספת לעורך דין אחר עלולה להיות משימה מורכבת יותר. כתוצאה מכך, גברים ונשים רבים מאבדים את הזכויות שלהם גם אחרי רשלנות עורך דין.


 

כך תפעלו נכון אחרי רשלנות עורך דין

על אף הקושי ואולי גם חוסר המון, מאוד מומלץ לפנות אל עורך דין גם אחרי שחווים אירועים של רשלנות מקצועית מצד עורכי דין אחרים. לא משנה כמה זמן עבר בין האירועים, התייעצות עם עורך דין היא תנאי למימוש הזכויות ולהגשת תביעה משכנעת. אם לא משתמשים בכלים המשפטיים הקבועים בחוק לטובת הגשת תביעות משפטיות כאלה ואחרות, עלולים לפספס פיצוי כספי משמעותי.

מבחינה פרקטית וטכנית, הדרך לפעול נכון גם אחרי מקרים של רשלנות מקצועית היא לאסוף תיעוד לאירוע. התיעוד יכול להיות התכתבות בין הצדדים, מסמכים, טפסים, רישומים, הקלטות, צילומים ועוד. על בסיס המידע, מגישים את התביעה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מחלקת בצק

חושפים את מחלקת הבצק: יצירת פלאים קולינריים מבוא למחלקת הבצק מחלקת הבצק, השוכנת בלב כל מאפייה ומטבח, עומדת כעדות לכוח השינוי של הקמח, המ...