יום שלישי, 11 בינואר 2022

מה יכולה להיות תרומה לנזקקים ואיך מעבירים אותה?

 נזקקים יכולים להיעזר פחות או יותר בכל תרומה שתאפשר להם להשיג ביטחון תזונתי ויציבות. כפועל יוצא מכך, נזקקים גם פתוחים לקבלת תרומות שונות ויש ארגונים שהתפקיד שלהם הוא לדאוג שהן יגיעו אליהם. בפועל, הדרך הנכונה לספק לנזקקים מענה לצרכים שלהם היא להשוות בין סוגים שונים של תרומות ולהבין שלכל אחת מהן יש מאפיינים אחרים.

כך לדוגמא ברור נכון להיום שיש הבדל בין תרומה לנזקקים שמבוססת על העברת כסף בלבד, לבין תרומה לנזקקים שמטרתה היא לדאוג לשעות התנדבות. בלי להיכנס לשאלה איזו תרומה חשובה יותר, הבדלים אלו מטבע הדברים משפיעים על כל הגורמים המעורבים. אז אם רוצים לספק עבור נזקקים את התרומה הרלוונטית עבורם, כדאי להישאר עם אצבע על הדופק.


 

כך בוחרים את התרומה המתאימה

בחירת התרומה המתאימה יכולה להיות תוצאה של התייעצות עם בעלי מקצוע שמגיעים מהמגזר השלישי ומכירים אותו מקרוב. כמו כן, תיתכן אפשרות של בחירת התרומה המתאימה על פי היכולת שלה לענות על הדרישות העדכניות של נזקקים בגילאים שונים. אם ממש רוצים לעזור לנזקקים ולא יודעים איך לעשות את זה, היכרות עם ההבדלים בין סוגי התרומות תהיה תנאי מפתח בסיסי.

מלבד האמור לעיל, כדאי לבחור את התרומה המתאימה לפי מידת החיבור האישי שאותה מרגישים אל כל נושא ונושא. מי שמרגישים בנוח יותר לתרום מזמנם הפנוי כדי לעבוד עם נזקקים ולסייע להם מבחינה נפשית או סיעודית, יכולים להשתלב במקומות התנדבות שמאפשרים את זה.

לעומת זאת, אחרים יכולים לבחור להעביר תרומה לנזקקים על בסיס משאבים חומריים בלבד: החל מהעברת כסף, דרך תרומה של בגדים לחורף ועד תרומת מוצרי חשמל שכבר אינם בשימוש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שירגאו פיליפינים

שירגאו פיליפינים הידועה כבירת הגלישה של המדינה, היא יעד אי שובה הידוע בחופים הבתוליים, חיי הלילה התוססים והרוח ההרפתקנית שלו. פלאי הטבע ...